תקנון

תקנון

1. כללי

1.1. ברוכים הבאים לאתר דרום המופעל על ידיהמרכז הבריאותי
(האתר ו/או מפעיליו ו/או החברה ו/או מי מטעמה יכונו כולם להלן: "האתר").

1.2. השימוש דרך האתר כפופים לתנאים המפורטים להלן אשר מהווים הסכם מחייב בינך לבין האתר.
הגלישה והשימוש באתר כאמור תחשב להסכמה מצד המשתמש לכל התנאים, ההתניות וההודעות כאמור.
האתר ממליץ אפוא לקרוא בעיון את תקנון האתר ולפעול על פי הוראותיו.

1.3. האתר מבהיר כי ייתכנו שינויים בין התמונות לבין המוצר במציאות, מכיוון שהמוצרים מוצגים על גבי מסך מחשב,
ויתכן שיהיו הבדלי גוונים גם כתוצאה משינויי תאורה בעת הצילום.
אשר על כן מומלץ כי כל משתמש יבדוק באופן עצמאי את הפריטים באופן פיזי טרם ביצוע ההזמנה.

1.4. החלוקה בתנאי השימוש לסעיפים וכותרות הסעיפים הינם לשם נוחות בלבד ולא תשמש לצרכי פרשנות.
כל האמור במסמך זה בלשון זכר - אף נקבה במשמע. כל האמור במסמך זה בלשון יחיד - אף רבים במשמע.

1.5. האתר שומר על זכותו לשנות תקנון זה מעת לעת
אולם שינוי שיבוצע יחול רק על רכישת מוצרים ושירותים שהוזמנו לאחר השינוי.

2. מחירים באתר

2.1. מחיר הפריט הוא המחיר הנקוב לצידו ומוגדר רק לתיאור של הדגם הכתוב עצמו וליום המוצג ולא לכל וריאציות המוצר.

2.2. עלות ההובלה ועלות ההרכבה, אינה כלולה במחיר הנקוב באתר אלא אם נכתב במפורש אחרת.

3. אספקת הפריטים

3.1. ככל ושולם בגין הובלה, אספקת המוצרים תהא אך ורק לכתובת שצוינה על ידי המשתמש בעת ביצוע ההזמנה.

3.2. מועד האספקה מצוין בכתב ההזמנה ובאישור ההזמנה לפי הפריט המוזמן.
ככל והמוצר הינו מוצר יבוא, המועד יהיה כפוף לאישור היצרן בחו"ל,
למועדי היבוא והפריקה בנמלים, וכל עיכוב מחמת הנ"ל ייחשב לעיכוב שאינו בשליטת האתר.

4. אחריות למוצרים

4.1. על מקבל הסחורה לבדוק את הפריט בעת קבלתו ולדווח לאתר על כל פגם או אי התאמה של הפריט שסופק לפריט שהוזמן.

4.2. האחריות לכל הפריטים אשר מפורסמים באתר תהיה על פי תעודות אחריות ככל שיספק הספק או בהתאם להוראות כל דין.

4.3. במועד אספקת הפריטים ימציא האתר לצרכן תעודת אחריות בגין הפריטים שחלה בגינם אחריות.

4.4. על מנת שתעודת האחריות תיכנס לתוקף, על המשתמש לפעול על פי האמור בתעודת האחריות והוראות ההפעלה של הפריט.

4.5. מומלץ למשתמש לקרוא היטב את תנאי האחריות והוראות ההפעלה של הפריט ולשמור את תעודת האחריות.

 

6. הגבלת אחריות

6.1 האתר לא יהיה אחראי לכל הוצאה, אובדן או נזק עקיפים, תוצאתיים או נסיבתיים לרבות הפסד כלכלי,
אבדן רווחים, אבדן הזדמנות עסקית, אבדן מוניטין, ירידת ערך וכיו"ב,
אשר יגרמו למשתמש או לצד שלישי כלשהו בקשר עם השימוש באתר ו/או במוצר הנרכש;

6.2. האתר לא יהיה אחראי לכל תקלה ו/או איחור ו/או שיבוש בשימוש באתר ו/או בפריט
ו/או בשירות ו/או בכל הקשור עם מי מאלה לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, בקווי בזק
ו/או במערכות האינטרנט ו/או ברשתות הסלולר וכן לכל הוצאה, אובדן או נזק אשר יגרמו מכל סיבה שהיא,
שאינה תלויה באתר, לרבות ומבלי לגרוע, כתוצאה מצו ו/או תקנה ו/או הוראה של רשות ממשלתית,
שיתוק מהותי של מערכות התקשורת, כח עליון, רעידת אדמה, סופה, אש, שיטפון, פיצוץ, התפוצצות,
תאונה, מגיפה, שביתה, השבתה, מהומות, הפרת הסדר הציבורי, מלחמה, פעולת טרור ו/או איבה וסגר
ואלו לא יחשבו כהפרה של תנאי השימוש ולא יזכו את המשתמש בכל סעד ו/או זכות.
למען הסר ספק ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, יובהר כי לא תהא למשתמש כל טענה או זכות כלשהי
בקשר לפעולות בהן ינקוט האתר עקב תקלה ו/או שיבוש כאמור;

6.4. האתר לא יהיו אחראי לכל הוצאה, אובדן או נזק שיגרמו בקשר עם מעשים או מחדלים של המשתמש ו/או צדדים שלישיים,
לרבות, ומבלי לגרוע, ספקי תקשורת לרבות בקשר לתקלה ו/או לשיבוש, זמני או קבוע, בקווי התקשורת,
לכל הוצאה, אובדן או נזק שיגרמו בקשר עם גישה בלתי מורשית, התקפות,
פריצה וחדירה למידע או ניסיון לבצע כל אחד מאלה באמצעות קווי תקשורת או רשת תקשורת אחרת.

 

7. אבטחה ושימוש במידע שנמסר על ידי המשתמש

7.1. האתר משקיע את מירב המאמצים הנדרשים על מנת להבטיח את אבטחת הנתונים המוזנים על ידי המשתמש,
לרבות פרטי המשתמש ופרטי התשלום דרך הרשת. בהתאם. האתר הנו אתר מאובטח
וההתממשקות למערכת נעשית באופן מוצפן בלבד, בפרוטוקול SSL, המקובל בסחר האלקטרוני.

7.2. האתר לא יעשה כל שימוש במידע שנמסר לה על ידי המשתמש אלא לדיוור ועדכון על מבצעים ועדכונים על מותגי קבוצת קאופמן,
לרבות אצל צדדים שלישיים, ובכפוף לאמור בסעיף להלן המידע האמור לא יימסר לגוף אחר
למעט לספק ו/או המוביל ו/או המרכיב ולגורמים הקשורים לביצוע ולאספקת המוצרים.
שימוש באתר יבטא הסכמה לקבלת דיוור כאמור, אלא אם המשתמש הודיע במפורש בכתב על סירוב לקבלת דיוור כאמור.

7.3. פרטי המשתמש לא יועברו לצדדים שלישיים, אלא בכל אחד מן המקרים המפורטים להלן:
(א) אם ידרשו האתר והחברה המפעילה אותו לעשות כן על פי צו שיפוטי או לפי דין;
(ב) אם יקבלו התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדה בגין פעולות שבוצעו על ידי המשתמש וכן בכל מחלוקת,
טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין המשתמש לבין האתר והחברה המפעילה אותו;
(ג) אם תועלה טענה או יתעורר חשד אצל האתר והחברה המפעילה אותו כי המשתמש ביצע מעשה ו/או מחדל הפוגעים
ו/או העלולים לפגוע בהם ו/או במי מטעמם ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות במשתמשים אחרים;
(ד) אם תועלה טענה או יתעורר אצל האתר והחברה המפעילה אותו חשד כי המשתמש עשה שימוש באתר
לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה;
(ה) אם תועלה טענה או יתעורר אצל האתר חשד כי המשתמש הפר איזה מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עמה ו/או עם מי מטעמה.

8. קניין רוחני

8.1. מלוא זכויות הקניין הרוחני (מכל סוג שהוא), לרבות סימני המסחר, הסודות המסחריים וזכויות היוצרים,
בין אם רשומים ובין אם לאו, באתר ובכל חלק בו, לרבות (ומבלי לגרוע):
בתכני האתר, במוצרים ושירותים המוצעים בו, בעיצוב האתר, ובכל תוכנה, יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי,
טקסט וכל חומר אחר הכלול בו, בין בממשק החיצוני, בין בקוד מקור ובין בקוד יעד - הוא של האתר בלבד
ו/או של צדדים שלישיים, לפי העניין והם מוגנים על ידי חוקי זכויות היוצרים של מדינת ישראל,
אמנות בינ"ל וחוקי זכויות יוצרים של מדינות אחרות.

9. שירות לקוחות

לכל שאלה או בירור בכל נושא שהוא ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות במייל: sherut@drom.co.il
ובטלפון: 03-6038999
כתובתנו: פארק תעשייה לב הארץ, צומת קסם, ת.ד. 600, ראש העין 4810502

10. שונות

10.1. כל מחלוקות, טענות ותביעות בקשר לאתר לרבות ביצוע עסקאות,
גלישה באתר, התכנים, המוצרים והשירותים ידונו על פי דיני מדינת ישראל.
מקום השיפוט הבלעדי לכל עניין הנוגע לתנאי השימוש, לשימוש באתר ולמוצרים הינו בבתי המשפט המוסמכים בעיר ירושלים
או בעיר תל אביב או בעיר חיפה או בעיר באר שבע, ובהן בלבד, והצדדים שוללים במפורש סמכות של כל בית משפט אחר לעניין זה ותחולתו של כל דין זר.

10.2. במידה והוראה מהוראות תקנון זה, תקבע על ידי בית המשפט כבלתי חוקית ו/או בלתי תקפה,
אזי לא יבטל הדבר את יתר הוראות תנאי השימוש
ו/או את יתר חלקי אותה הוראה שבוטלה ו/או צומצמה על ידי בית המשפט, אשר לא בוטלו או צומצמו.

10.3. כל השתהות של האתר בקיום זכות המגיעה לה או אי עמידה שלה על זכות המגיעה לה לפי תקנון זה,
הינה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש או תיחשב כוויתור שלה על האמור בתקנון.

10.4. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות התקנון לפרסומים אחרים כלשהם
בקשר לאתר ו/או המוצרים ו/או השירותים המוצעים במסגרתו,
לרבות אך מבלי לגרוע פרסומים באמצעי התקשורת, תגברנה הוראות התקנון לכל דבר ועניין.

11. מדיניות החזרת מוצרים וביטולי עסקה

א. להלן בקצרה כללי הביטול (כללי הביטול המלאים נמצאים בחוק הגנת הצרכן והם המחייבים):
ברכישה של מוצר-מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר כשהוא חדש ותקין
באריזתו המקורית על כל חפצי הלוואי שנלוו לו,
או קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג (ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.

ב. ביטול עסקה ייעשה באמצעות פנייה בכתב לחברת המרכז הבריאותי בעמ,
באמצעות פקס למספר 03-9533124 ו/או באמצעות שליחת דוא"ל לשירות הלקוחות בכתובת sherut@drom.co.il
ו/או באמצעות הדואר לכתובת ת.ד 600 ראש העין מיקוד 4810502.

ג. תוצאות הביטול עקב פגם או אי התאמה:
במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לך בנוגע למוצר
או עקב אי-אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה - ("אי התאמה"),
תחזיר דרום בתוך 10 ימים מיום קבלת המוצר לרשותה כשהוא חדש ותקין באריזתו המקורית
יחד עם כל מוצרי הלוואי שסופקו עם המוצר, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם,
תבטל את החיוב בשל העסקה תמסור לך עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא תגבה דמי ביטול כלשהם.
אם קיבלת את המוצר יש להחזירו לדרום בתיאום עם שירות הלקוחות בטלפון 073-6038999 או ישירות לאחד מסניפי הרשת.
ההחזר יבוצע תוך 10 יום מקבלת המוצר בחברה.

ה. תוצאות הביטול שלא עקב פגם או אי התאמה:
במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחזיר דרום בתוך 10 ימים מיום קבלת המוצר בחזרה את כספך
בניכוי דמי ביטול בסך 5% מערך המוצר או 100 ₪ הנמוך מבניהם כקבוע בתקנות.
על הצרכן להחזיר את המוצר על חשבונו לחברה.

ז. דעו: לא ניתן לבטל את העסקה ככל מדובר במוצר שיוצר במיוחד עבור הצרכן, על פי מידות או דרישות מיוחדות,
ולא ניתן לבטל את העסקה ככל ומצבם של המוצרים שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם,
לרבות במקרה של מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה
ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח ו/או כל פעולה שעשתה בו שימוש ו/או המשנה מצבו לרעה,
ואלו ישללו את זכותכם לביטול העסקה והשבת התשלומים ששולמו בגינה.
על מנת להימנע מנזק למוצר, יש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה
ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא, יחד עם כל החלקים שנלוו למוצר.

ח. לא ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה בגין הטובין
והשירותים הקבועים או בהתאם לסייגים המאפשרים זאת בהוראות כל דין.